hidden
Hình bìa
Loại tài liệu:
Article
Tác giả:
Pierce, Gillian B. 
Đề mục:
Novels
Nhà xuất bản:
The University of North Carolina Press, Chapel Hill United States
Ngày xuất bản:
May 2009
Định dạng:
pdf
Nguồn gốc:
The Comparatist, volume 33, May 2009, pages 132-155
Ngôn ngữ:
eng
Lượt xem:
0
Lượt tải:
0

Nội dung

(Le Rideau 204) The basic melody stayed the same, immemorial, but the counterpoint voice was a new thing that gave access to other new things - to counterpoint with three, four, six voices, to polyphonic forms ever more complex and unexpected. Because they were no longer imitating what was done before, composers lost anonymity, and their names lit up like lanterns making a path toward a distant realm.

Tập tin đính kèm

Loại file Tên file Dung lượng Chi tiết
2009V33C132-155.pdf 1320311 Kb XemTải